Subota | 24.09. | 19.30 h Periskop INTRO @ HKD na Sušaku
Gostovanje predstave realizirano je kroz Plesnu mrežu Hrvatske* u suradnji s "HNK Ivana pl. Zajca"
Predstava je inspirirana snažnim, dominantnim ženama koje muškarce uče o ljubavi, a pratimo ih kroz tri odnosa: mladog muškarca i starije žene, muškarca i žene iste dobi te mlade djevojke i starijeg muškarca.
Maša Kolar. Plesna umjetnica i koreografkinja. U Zagrebu je završila Školu suvremenoga plesa Ana Maletić, a zatim nastavila školovanje na belgijskoj plesnoj akademiji u Bruggeu. Profesionalnu plesačku karijeru započela je u Zagrebu, nastavila u Njemačkoj i Švicarskoj, a zatim kao slobodna plesna umjetnica diljem svijeta, postigavši iznimnu međunarodnu reputaciju i kao koreografkinja te plesna pedagoginja. Dobitnica je mnogih domaćih i međunarodnih strukovnih nagrada, među ostalima prestižne Nagrade Mary Wigman. Predavala je na Sveučilišnoj plesnoj akademiji u Stockholmu, Sveučilišnoj plesnoj akademiji u Interlochenu te radi kao plesna pedagoginja u Učilištu ZKM-a.
Koreografija: Maša Kolar // Izvedba: Takuya Sumitomo, Dino Baksa, Josipa Kukor, Maša Kolar //Glazba: Josipa Kukor & Nils Frahm //Scenografija & Libreto: Jasmina Holbus //Kostimografija: Petra Dančević // Oblikovanje svjetla: Nuno Salsinha // Fotografija & Dizajn: Jelena Janković & Vladimir Končar // Dramaturgija: Tena Bošnjaković // Zvuk: Tomica Kraljić //Tehnička podrška: Duško Richtermoc // Produkcija: Maša Kolar
Plesna predstava je realizirana uz podršku HIPP-a kroz rezidencijalni program ZPC-a, Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport grada Zagreba.
*Plesna mreža Hrvatske omogućuje izabranim predstavama suvremenog plesa izvođenje za publiku širom zemlje.
Utorak | 27.09. | 20 h @ Filodrammatica
festivalska hengaona | 21 h @ Book Caffe Dnevni boravak
Moa Autio i Vanja Boškovski, prezentirat će nam švedsko-hrvatsku suradnju Hidden Escapes koja je nastala kao dio rezidencijalnoga programa Kamov u Filodrammatici. Početna točka istraživanja koreografkinje Moae Autio, dualnost skrivenog i viđenog u fizičkom djelovanju, u riječkim se okvirima uobličila u iskušavanje metode koju će nam Vanja plesno predstaviti, a za koju Moa, kao autorica koncepta kaže kako je kombinacija životinje, pokreta i iskazivanja ponosa. Rad u nastajanju otvoren je za sve zainteresirane, a naročito plesne umjetnike koji su pozvani doprinijeti nastavku istraživanja. Nakon prezentacije slijedi razgovor o radu i druženje s umjetnicima.
Moa Autio. Slobodna umjetnica, plesačica i koreografkinja. U Stockholmu vodi Tegelsene pozornicu u suradnji sa šest drugih umjetnika. U vlastitim produkcijama najčešće koristi interaktivne forme i izravan utjecaj publike na izvođače. Zanimaju je teme vezane uz ljudsko ponašanje, međuljudske odnose i identitet.
Vanja Gabriel Boškovski. Plesni umjetnik i koreograf. Plesati počinje u plesnim grupama Flame i Porto Ri, s kojima sudjeluje na državnim i svjetskim natjecanjima i osvaja mnoge medalje i priznanja kao plesač i koreograf. Sudjelovao je u suvremenim predstavama Body and soul i Shizofrenija, a 2014 postaje trener plesnom centru Sirius te sudjeluje u predstavi Grit, a od 2015. trener je u grupi Flame.
Projekt je podržao Swedish Arts Grants Committee. Rezidencija je održana u sklopu Rezidencijalnog programa Kamov u suradnji s MMSU i Gradom Rijekom.
Petak | 30.09. | 17 h @ Korzo* / otvorenje festivala
*u slučaju kiše prezentacija se održava u Filodrammatici
festivalska hengaona | 18 h @ Samovar
Radionica je dio programa Nomadografija, gostujući program podržan i koproduciran od NDA CRO.
Copy or Inspiration?/Re:Rosas projekt je u kojem se bavimo Youtubeom kao izvorom inspiracije i medijem kojeg koristimo za nastanak koreografije. Što je kopija, a što inspiracija za neki rad? Koreografkinja A.T.De Keersmaeker je zainteresiranim korisnicima preko Youtube kanala stavila na raspolaganje svoje pokrete iz predstave “Rosas danst Rosas”! Na radionici ćemo pokušati napraviti kolektivnu koreografiju od ponuđenih pokreta i stvoriti vlastiti rad kojeg ćemo prezentirati javnom izvedbom na riječkom Korzu.
Larisa Navojec. Jedna je od osnivačica i direktorica je Plesnog Centra TALA i festivala Platforma HR. Kao izvođačica surađivala je s mnogim koreografima, a kao koreografkinja s brojnim redateljima i kazalištima. Sudjelovala je u stvaranju 70-ak predstava različitih žanrova, od kojih je 10-ak autorskih. Danas radi kao izvođačica, koreografkinja i plesna pedagoginja te organizira i producira plesne projekte. Trenutno pohađa SODA/HZT program u Berlinu.
Subota | 01.10 @ Filodrammatica 19:30 h / Novi horizonti /
festivalska hengaona | 22 h @ Klub Život
Program Novi horizonti je dio programa Nomadografija, gostujući program podržan i koproduciran od NDA CRO.
Prikaz popodneva jednog fauna, TOUNIJA - tinejdžera koji u razvojnoj fazi života promatra svijet i u njemu se prepoznaje, sastoji se od nekoliko scena od kojih svaka tvori jedan posebni happening. Touni (umjetničko ime, avatar na sceni) ne samoironizira svoju pojavu već seriozno priprema svaku scenu u dinamičkom odnosu s mentoricom koja ga najavljuje, komentira i daje mu savjete/upute/hashtagove o njegovoj pojavi. U erotiziranoj dosadi Touni zabavlja samoga sebe i publiku te privlačeći pozornost virtualne publike istražuje duh današnje selfiezacije pretvorivši tijelo u instrument nečega što će tek dobiti virtualnu formu i povijest.
Toni Flego. Rođen je u Rijeci gdje nakon završene plesne škole - smjer suvremenog plesa s 14 godina prolazi audiciju na Accademia di Danza Nazionale di Roma, te u Italiji nastavlja svoje daljnje plesno obrazovanje. Dobitnik je raznih nagrada i stipendija poput MAB-a iz Milana i World Dance Movementa iz New Yorka. Sa svojih 17 godina, potpisuje svoju prvu koreografiju te u svojoj izvedbi osvaja 2. mjesto na međunarodnom plesnom natjecanju u Italiji. S nepunih 20 godina ima iza sebe tri profesionalna angažmana: Weltschmerz (Trafik), Igowegoyou (Thierry Smits) i Summer collection (Oriantheatre Dance Company).
Martina Granić. Djeluje kao koreografkinja i plesačica u Zagrebu. Sudjelovala je programu SPAZIO, dobitnica je danceWEB stipendije (2014.). Pokrenula je nekoliko društvenih platformi (TASK, EKS Bauhaus, SPQR, DENF). Djeluje u različitim organizacijama, a njezina ostvarenja uključuju Nedjeljno popodne, Jato Utile, Eau de Performance, Arms, Botanike (u suradnji s Anom Mrak), Ceremonie. Potpisuje režiju, dramaturgiju i koreografiju Dodjele nagrade suvremenog plesa strukovnih udruga RH (2015.). Predaje suvremenu plesnu tehniku u Liberdanceu. Bila je rezidentica Zagrebačkog plesnog centra. Član je kolektiva DENF i umjetnička voditeljica Dance Lab Collectivea.
Koreografija/Izvedba/Mentorska suradnja: Toni Flego & Martina Granić // Dizajn predstave: Martina Granić // zvuk: Aldo Orlić
Geste sviranja viole i njihove zvukovne manifestacije isprepliću se između tijela plesačice, glazbenika i publike. U predstavi je prisutno višeslojno poigravanje mehaničkog i organskog kroz mnogostruke varijante odnosa pokret-zvuk-tijelo-instrument. Publika prati igru koja se temelji na dekonstrukciji tijela i zvuka te rekombinaciji i povezivanju u novi entitet. Navedeno se objedinjuje kroz ispitivanje forme klasične koncertne izvedbe te njezina izmještanja u drugačiji kontekst.
Nastasja Štefanić. Diplomirala violu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2013. Godine, a 2016. završila preddiplomski studij suvremenog plesa. Surađivala je s nekolicinom hrvatskih i stranih plesnih umjetnika (Irma Omerzo, Francesco Scavetta, Nikolina Pristaš, Matija Ferlin, Thierry Smits…). Kao glazbenica i plesačica nastupala je diljem Hrvatske i u inozemstvu. Dobitnica je Državne stipendije RH, Stipendije za izvrsnost Sveučilišta u Zagrebu, Dekanove nagrade Akademije dramske umjetnosti, pojedinačne Rektorove nagrade za koreografiju Cadenza per 6 s kojom 2015. gostuje na Echo Echo Dance Festivalu u Derryju u Sjevernoj Irskoj. Trenutačno radi kao profesorica violine na privatnoj glazbenoj školi.
Koncept i koreografija: Nastasja Štefanić // Izvedba: Nastasja Štefanić i Miro Manojlović // Glazba: Miro Manojlović i Nastasja Štefanić // Mentorica: Irma Omerzo // Kostimi: Ani Adulmar // Mentorica: Ivana Bakal // Dizajn svjetla: Marino Frankola // Fotografija: Lili Zaneta //
21 h / izvedbe lokalnih autora /
festivalska hengaona | 22 h @ Book Caffe Dnevni boravak
Tema desetominutne studije: blizina. Pitanja: Kako dva tijela reagiraju kad se približe jedno drugome? Kakvi su osjećaji koji nastaju dodirom? Kako pokret prikazuje osjećaj srama, neugode, sreće, bijesa, netrpeljivosti, ljubavi, ravnodušnosti…Kako tijelo manifestira psihičko stanje i stanje duha? Koji dijelovi tijela vole blizinu i dodir, a koje točke na tijelu uvijek žele ostati netaknute?
Martina Hrlić Rogić. Voditeljica Plesne grupe Flame već trinaest godina gdje podučava modern jazz i koreografira za brojna plesna natjecanja, produkcije i festivale. Na različitim projektima surađuje s HNK Ivana pl. Zajca, Art kinom Croatia, školom pjevanja Vocal Studio Maraton te ansamblom Intermezzo. U produkciji Plesne grupe Flame režira i koreografira ukupno deset plesnih predstava.
Borna Babić. Plesom se počeo baviti u Plesnoj grupi Flame. Trenutno studira na Rotterdam Dance Academyju, Codarts gdje radi s brojim poznatim koreografima kao što su Jiří Kylián, Club Guy & Roni, Rafeal Bonachela, Iván Pérez... Stipendist je The Dansfonds Corrie Hartong za obrazovanje na akademiji Codarts za 2016-2017 i The Tanja Liedtke Foundation za DV8 Physical Theater, Development Workshop 2016.
Koncept i koreografija: // Izvedba: Borna Babić, Martina Hrlić Rogić // Glazba: Darko Terlević, Marko Rogić //
Projekt se temelji na pojmu subjektivne interpretacije – niz simboličnih slika u komunikaciji s publikom ostvaruje cjelinu i zaziva Rorscharhov test mrlji kao inspiraciju pokretu. Dvije plesačice izmjenjuju ideje u ulozi apstraktne forme i njezina promatrača. Mrlje evociraju akumulaciju sjećanja, razmišljanja, maštanja te propituju neosviještene misli o granici razumijevanja, sklonosti kopiranju ili odbacivanju u formiranju značenja kao kohezivne cjeline.
Koncept i koreografija: Marta Rak, Antonia Čop // Izvedba: Marta Rak, Antonia Čop //
Marta Rak. Plesnu edukaciju ostvaruje na Iwanson akademiji za suvremeni ples u Munchenu gdje surađuje s brojim internacionalnim koreografima. Prvi profesionalni angažman ostvaruje u projektu Short Stories Johannesa Härtla s kojim surađuje i danas. S predstavom Other World 2015. godine ostvaruje gostovanje u HNK Ivana pl. Zajca. Od završetka školovanja, aktivno podučava na Iwanson akademiji u Munchenu, te u plesnim udrugama u Rijeci.
Antonia Čop. 2015. godine završava Iwanson International School of Contemporary Dance u Münchenu. Tijekom edukacije surađuje mnogim internacionalnim plesnim umjetnicima. Po završetku studija nastavlja surađivati s Iwansonom, a tamo trenutno radi kao plesni pedagog. Od 2014. pleše u predstavama Easy Going, Short Stories, Other World, Superheroes i Bloodline u koreografiji Johannesa Härtla.
Nedjelja | 2.10. | 12 h @ Filodrammatica
Nomadovizija, riječka premijera filma
U Nomadoviziji članovi NDA CRO dijele svoje iskustvo od osnivanja do danas. NDA CRO je kolektiv koji djeluje kroz zajedničke sastanke i projekte te aktivan angažman svih pojedinaca unutar svojih lokalnih scena. Film primjenjuje principe na kojima se bazira suradnja unutar kolektiva kako bi se prikupili materijali i arhivirali projekti kroz koje je prikazan način djelovanja. Autori filma: Aleksandra Janeva Imfled, Dejan Košćak, Iva Nerina Sibila, Sanja Petrovski u suradnji s kolektivom NDA Cro.
NDA CRO Arhiva je prostorna instalacija u sastavljena od podataka i dokumenata koji prate rad NDA CRO. Izvorno je postavljena u Karlovcu u suradnji s kiparicom Hanom Lukas Midžić.
Talk-talk roulette je oblik moderirane diskusije/radionice u kojoj se svi zainteresirani zajednički bave određenom temom. Metoda Talk-talk roulette, kao dinamičnog rada na aktualnim temama, razvijena kroz principe NDA Cro i njeguje principe ravnoteže u dijeljenu mišljenja, otvorenosti i zaigranosti umjesto konflikta. Tema riječkog TTR-a su plesni festivali te se predstavljaju mogući modeli realizacije festivalskih formata, načina programiranja, publike, financiranja, percepcije javnosti. Talk-talk roulette moderira NDA kolektiv.
Nomadska plesna akademija Hrvatska/Nomad dance academy Croatia. Okuplja plesne organizacije i samostalne umjetnike koji djeluju na području suvremenog plesa u Hrvatskoj. NDA CRO je kolektiv kojemu je cilj decentralizacija i jačanje umjetničkih, izvedbenih i edukacijskih potencijala suvremenog plesa u širem hrvatskom društvenom kontekstu. Do sada unutar Hrvatske povezao plesne umjetnike/ce iz Zagreba, Rijeke, Splita, Karlovca, Varaždina, Pule, Samobora, Požege i Zadra te djeluje kao otvorena platforma koja nizom sastanaka-radionica neprekidno promišlja specifične potrebe plesne scene na lokalnim razinama. Riječ je o edukacijskom, umjetničkom, strukturnom i zagovaračkom projektu temeljenom na stvarnim potrebama i potencijalima hrvatske nezavisne profesionalne plesne zajednice.
NOMADOGRAFIJA U RIJECI. Nomadografija je kontinuirani projekt NDA CRO, koji povezuje partnerske subjekte ovog kolektiva iz cijele Hrvatske. Fokus projekta je razvoj plesne scene, njezina decentralizacija, umrežavanje i mobilnost. Kroz Nomadografiju radimo na razvoju specifičnosti lokalnih scena, profiliranju lokalnih umjetnika i njihovog utjecaja na zajednicu te na artikulaciji problema i nedostataka koje svaka od plesnih scena ima. Projekt koristi principe nomadizma i migracije te disemenira postojeće resurse unutar cjelokupne NDA CRO tamo gdje su potrebni. Nomadografija je potpuno otvorena za sve zainteresirane, a tematski je osmišljena u suradnji s lokalnim partnerom i prati specifičnu situaciju u lokalu.
Srijeda | 5.10. | 20 h @ HKD na Sušaku
Gostovanje predstave je dio programa Nomadografija, gostujući program podržan i koproduciran od NDA CRO.
Iza 20 sati. Trodijelno odijelo. Pepermint-čokolada. Klavir. (Bit će dobro ugođen). Narančasti, tvoji, oni su egzibicionisti. Plavi, ovi moji, body-artisti. Bijeli, oni još uvijek samo gledaju. S lijeve strane, potiho i unazad, čuje se: burning bright… hand or eye… symmetry? Visokim tempom smatra se onaj od 200 ili 250 BMP-a, a od 300 super brzim. Miss Bee Jackson, a/k/a Flying Feet, večeras nažalost ipak neće nastupiti. Još uvijek se oporavlja. Akvarij uskoro stiže.
Kik Melone u novom radu meandrira talk-show formatom, koncertom, tekstom i plesom, ispitujući teksture suradnje, mehanizme ulančavanja i prijenosa znanja, spirale inspiracija. Građa predstave izrasla je iz konturiranja fiktivnih plesačkih auto-biografija, sastavljenih od onoga što je umalo moglo biti (izvedeno, otplesano) i na koji način se te ne-dogođene mogućnosti preklapaju stvarajući izvedbu.
Umjetnička organizacija Kik Melone djeluje u Zagrebu od 2008. u području izvedbenih umjetnosti. Kik Melone eksperimentira s metodologijama i strategijama, u svrhu kreiranja kazališnog doživljaja. Od osnutka do danas uspostavlja i razvija autentični izvedbeni jezik koji je spoj iskustava su-autora iz različitih područja djelovanja. Kik Melone sudjelovala je na gotovo svim prominentnim domaćim festivalima suvremenog plesa i kazališta.
Su-stvaratelji i izvođači: Silvia Marchig, Iva Nerina Sibila i Josip Maršić // Kostimografkinja: Ana Fucijaš // Dizajn svjetla: Saša Fistrić // Izrada crnih pijuna/grafičko i likovno oblikovanje knjižice: Hana Lukas Midžić // Korišteni tekstovi: Virginia Woolf Između činova , Erika Fischer – Lichte Estetika performativne umjetnosti, William Shakespeare Macbeth // Koprodukcija: Kik Melone i Sveučilište u Zagrebu-Studentski centar-Kultura promjene-Teatar &TD, 2016.g. // Financijska potpora: Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske.
Četvrtak | 6.10. | 19 h @ HKD na Sušaku
Predstava je dio Platforme KLIKER. Gostovanje financira Minstarstvo kulture RH i Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba.
Četvero tinejdžera okupilo se na zajedničkom učenju pred ispit iz fizike… Gradiva je puno, a vremena malo. Neki već sve znaju napamet i prave se važni, a ostali tapkaju u mraku dok im misli lutaju po puno važnijim životnim pitanjima od jedne zamorne fizike. Što će se dogoditi s našom četvorkom kada utone u san oblikovan silama fizike, a njihova tijela postanju dijelom pokusa ili prikaza fizikalnih zakonitosti? Pa to je zakon!!! Tko je ikad rekao da je učenje nešto loše, sigurno nije doživio ovakvo nešto. Gravitacija, ubrzanje, centrifugalna sila, brzina svjetlosti, količina gibanja – tek su neki od pojmova kojima se predstava poigrava.
Zagrebački plesni ansambl (ZPA). Osnovan 1970. godine otkada kontinuirano radi na razvoju suvremenog plesnog izraza u Hrvatskoj i njegovoj promidžbi u svijetu, kako umjetničkim suradnjama sa stranim koreografima i pedagozima, organizacijom festivala u sklopu kojega realizira izvedbe i edukativne radionice, tako i brojnim nastupima vlastitih predstava na festivalima po čitavom svijetu, pritom dostojno prezentirajući hrvatsku kulturu kroz svima razumljiv medij – ples.
Koreografija: Zrinka Lukčec // Dramaturgija: Rona Žulj // Plesači: Aleksandra Mišić, Ognjen Vučinić, Petra Valentić, Petra Chelfi // Oblikovatelj zvuka: Damir Šimunović // Oblikovatelj svjetla: Milan Kovačević // Fotografija: Maja Kljaić // Produkcija: Zagrebački plesni ansambl // U suradnji s: Hrvatski institut za pokret i ples (HIPP) // Financijska potpora: Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske.
Petak | 7.10.2016. | 16 h - 17 h - 18 h @ Filodrammatica
festivalska hengaona @ Book Caffe Dnevni boravak
Filodrammatica na Korzu, kućni broj 28. Sigurno ste bar jednom zakoračili u tu zgradu, u posljednje vrijeme da biste popili kavu, posudili knjigu, pogledali predstavu, izložbu… Sanja Gergorić i Andrej Mirčev omogućit će vam da sva sabijena sjećanja proživite odjednom. Koristeći arhive i „kazivače“, autori su sjećanja Filodrammatice, i na nju, objedinili u audiografsku šetnju zgradom, ili, kako oni to nazivaju, peripatetički audioperformans. Dvadesetak intervjua pretočeno je u sonične figure, koje u sklopu audiografske šetnje imaju funkciju da re-insceniraju identitete, fikciju i povijest Filodrammatice.. Posjetitelji će u ruke dobiti slušalice s četveroslojnim audio-materijalom i krenuti u šetnju, kroz vlastita i tuđa sjećanja velebnom zgradom na Korzu 28. Prijave obavezne na Turn on JavaScript!.
Sanja Gergorić & Andrej Mirčev. Kao četverogodišnje dijete ona je svoje prve umjetničke korake ostvarila u Filodrammatici u okviru dječjeg zbora. On se ne sjeća svojih koraka, ali je u Filodrammaticu prvi put zašao 2008. na predstavu Tranzicijsko-fikcionalnog kazališta. Oboje su članovi Udruge Prostor Plus. Trenutno djeluju i rade nomadski, krećući se između različitih gradova i medija.
Autori koncepta: Sanja Gergorić i Andrej Mirčev // Produkcija: Prostor Plus // Partneri: GKRI, Kafić Filodrammatica // Audio montaža: Hrvoje Nikšić // Glas posudila: Nina Violić // Programiranje i tehnička podrška: Mijo Gladović // Dizajn: Sara Salamon // Tehnička podrška: David Dubrović // Izrada binauralnih mikrofona: Damir Kustić // Financijski podržali: Ministarstvo kulture RH, Grad Rijeka, Studentski kulturni centar u Rijeci
Rad Udruge Prostor Plus podržavaju Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva i Zaklada Kultura nova, a prostorima Filodrammatice upravlja SU Molekula.
Subota | 8.10. | 14 h @ Hartera
festivalska hengaona | 15 h @ Cukerin | 22 h @ Klub Život
U formatu site-specific koreografije na lokaciji Hartere projekt zona poetično je i nadasve feminino utjelovljenje egzistencijalnog prostora slobode i utopije. Aktivirajući liminalnu dimenziju postojanja na mostu, u tunelu i na slomljenom stubištu napuštene tvornice papira, izvedba tematski kruži oko fragilnog razgraničenja vidljivog i nevidljivog, materijalnog i duhovnog, odnosno fizičkog i metafizičkog. Kao svojevrsna koreografska posveta filmu Stalker Andreja Tarkovskog, kvartet u zoni pita kažu da ćemo preživjeti?, tj. kako se probiti na drugu stranu, ostavljajući sve iza sebe?. Oscilacije u procjepima distanciranog i vrlo bliskog, hitre, a opet vrlo nježne geste, evociraju zaboravljene lokacije žudnje, razmještene u tišinama, rasutim vizurama i nestabilnim koracima.
Prostor Plus. Tragajući za mjestom interferencije teorije i praktičnog iskustva iz oblasti izvedbenih umjetnosti, djelovanje udruge Prostor Plus afirmira interdisciplinarni pristupa iskušavanja različitih formata oblikovanja i prezentacije umjetničkih projekata. Uz kontinuirano izvođenje neformalne edukacije, fokus Udruge je na generiranju uvjeta za kreaciju plesnih, kazališno-performativnih i novo-medijskih radova, koji nerijetko bivaju ostvareni na specifičnim lokacijama. Produkcije su prikazane na nekim od važnijih festivala: Tjedan suvremenog plesa, Riječke ljetne noći, Platforma mladih koreografa, StreetArt Poreč, Crna ovca, WARP, OP.ART i ZOOM Festival.
Koncept: Tanja Kalčić, Mila Čuljak, Andrej Mirčev // Koreografija i izvedba: Marija Maksimović, Tihana Naglić, Kristina Čavlović, Nika Krajnović // Koreografska suradnja: Tanja Kalčić, Mila Čuljak // Dramaturgija: Andrej Mirčev // U projektu korištena autorska kompozicija Wait for you s albuma Time of great Depression, Bebè na Volè // Produkcija: Prostor Plus // Financijska podrška: Ministarstvo kulture RH, Ured za kulturu grada Rijeke
Rad Udruge Prostor Plus podržavaju Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva i Zaklada Kultura nova, a prostorima Filodrammatice upravlja SU Molekula.
Utorak | 11.10. | 12 h Periskop OUTRO @ Baletna dvorana HNK Ivana pl. Zajca Rijeka*
*Bulevard oslobođenja bb - ulaz kod “Stereo dvorane”
Zanima li vas kako nastaju plesne predstave, baleti i koreografije? Želite li kušati mali plesni aperitiv uoči baletne premijere u novoj kazališnoj sezoni? Baletni ansambl HNK Ivana pl. Zajca otvara vrata baletne dvorane i poziva publiku na uvid u proces rada ansambla i probe dva nova baleta: Šah-mat (koreograf: Raza Hammadi) i Dogma (koreograf: Balazs Baranyai). Broj gledatelja je ograničen, obavezna rezervacija na email: Turn on JavaScript!.
Baletni ansambl HNK Ivana pl Zajca. Premda broji nemalih 70 godina postojanja, po količini nastupa i naslova, prošlu sezonu bilježi kao rekordnu. Obogaćen novi plesačima i novim naslovima, Balet vas poziva da i u sezoni 2016/2017 (p)ostanete zaljubljenici u ples. Dopustite im da vas dotaknu i zavedu plesom!
IMPRESSUM
PERISKOP – festival suvremenog plesa i pokreta
Organizator: Prostor Plus u suradnji s Nomadskom plesnom akademijom Hrvatska (NDA CRO)
Koncept: Ivana Kalc, Tanja Kalčić, Nives Soldičić
Umjetnička direktorica: Ivana Kalc
Produkcija: Nives Soldičić, Tajana Josimović, Ivana Kalc
NDA CRO: Larisa Navojec, Sanja Petrovski, Nives Soldičić, Ivana Kalc, Melita Spahić Bezjak, Sanja Tropp Frühwald, Dejan Košćak, Tamara Curić, Iva Nerina Sibila, Aleksandra Janeva Imfeld
Odnosi s javnošću i medijima/Lektura: Eva Simčić
Koordinacija volontera: Eva Simčić
Dizajn vizuala: Lea Jurin
Voditelj tehnike: David Dubrović
Financijski podržali: Ministarstvo kulture RH, Primorsko goranska županija
Suradnici: HNK Ivana pl. Zajca, Plesna mreža Hrvatske
Medijski pokrovitelji: Moja Rijeka, Radio Soundset Trsat, Fiuman.hr
Pokrovitelji: Tiskara Mixer, Fotokopirnica Skripta, Pirunada, Bistro Mornar, Pačalinka, La Rose, Priroda i društvo – Mr. Joos, Makronova, Kroasana – Rica, Pizzeria Delta, Burek Braća, Brasserie AS, Pokrovitelji i mjesta druženja: Cukerin, Dnevni boravak, Samovar, Klub Život
ULAZNICE
Ulaznice za sve programe se mogu nabaviti na blagajni na mjestu izvedbe prije početka svake predstave. Rezervacija i informacije o ulaznicama: Turn on JavaScript!
Festivalska ulaznica: 130 kn
/uključuje ulaznice za sve programe osim za program Trijada, M.Kolar/
/zatražiti na Turn on JavaScript! do 26.9./
Rad udruge podržava Zaklada Kultura nova. Udruga Prostor Plus je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge. Prostorima Filodrammatice, Marganova i Palacha upravlja SU Molekula. Rad NDA CRO podržava Odjel za kulturu Grada Zagreba i Ministarstvo kulture RH.