International Harvester je moja post-barokna halucinacija o ekonomskoj krizi, inspirirana iskustvom uzimanja kredita za osobni automobil (u švicarskim francima) u Hrvatskoj 2008. Bila sam zavedena snom o životu koji bi ovdje mogla imati, a koji sebi nisam mogla priuštiti u SAD-u.
2010. godine frustrirana pregovorima s lokalnom bankom o smanjenju iznosa rate za kredit, najzad sam pisala predsjedniku banke i postigla minoran uspjeh. To sam učinila po savjetu susjede, koja je slično postupila u svezi s kreditom jednog od svojih stanova. Čitajući list Financial Times of London, svoju sam situaciju sagledala u širem kontekstu, pri čemu sam otkrila i njihov magazin "How to spend it" ("Kako potrošiti", prev.), koji je namijenjen globalnoj post-baroknoj klasi bogataša, ili bolje rečeno, onima među nama koji imaju puno veća primanja.
Moj je djed imao džip International Harvester Travelall (62´ godište), kojeg je vozio sve do svoje smrti. Koristio ga je za svoje lovačke i ribolovačke pohode, kao i za putovanja s obitelji po prirodi sjeveroistoka pacifičke regije u SAD-u. Isti sam automobil i sama koristila kada sam bila na turneji s plesnom grupom u Seattleu 1988. god. Vozilo koje sam ovdje kupila sličnog je oblika, boje i funkcije. U ovom radu tematiziram kontraste života na mjestu gdje ono buntovno i snovito susreće zbilju u banci, u uredu javnog bilježnika, na glavnom trgu, zajedno sa raskošnim snovima imućnih na stranicama "How to spend it". Pitam se, koja je cijena ovog sna o "normalnom" životu? Pitam publiku: što vrednujemo?
Kate Foley
Suradnici/ko-autori:
Režija/koreografija: Kate Foley
Dizajn svjetla: Alan Vukelić
Dramaturgija: Andrej Mirčev
Glazba: Josip Marsić, Zoran Medved,Joe Kaplowitz
Izvođači: Jorge Correa Bethencourt,Kate Foley
Kostimi: Maja Radešić
Projekcije/scenografija: Damjan Sporčić, Dražen Vitolović
Dokumentacija: Film Aktiv
Predavač: Dr. sc. Milford Bateman
Partneri: MMSU, Drugo More
Producentica: Tanja Kalčić
Produkcija: Prostor Plus